ما در فروشگاه خرمای خاتم خود را موظف میدانیم که اگر شما به هر دلیل از خرید خود راضی نبودید محصول فروخته شده را پس بگیریم و یا تعویض کنیم.
مهلت مرجوعی: 3 روز بعد از تحویل کالا به شما
محصول اصلی فروشگاه ما خرماست و اگر خرمایی که به دست شما میرسد نشانههای فساد را داشته باشد. محصول بدون قید و شرط برای شما تعویض میگردد و هزینه پستی مرجوعی و ارسال مجدد بر عهده ما میباشد.
در مورد سایر محصولات فروشگاه ما هم در صورتی که محصول مشکلی داشته باشد، میتوانید بدون هیچ هزینه اضافی آن را مرجوع کنید.
نشانه های فساد خرما
-
- ترش شدگی خرما
-
- کپک زدن خرما
-
- کرم زدگی خرما
-
- گندیدگی خرما
ما قبل از ارسال محصول آن را از لحاظ سلامت بررسی میکنیم. گاهی ممکن است خراب بودن خرما از دید ما پنهان بماند. در این صورت ما خود را ملزم میدانیم که محصول را برای شما تعویض کنیم یا مبلغ را برای شما عودت دهیم.
همچنین اگر محصولی را اشتباهی برای شما فرستاده باشیم و شما بخواهید میتوانید آن را برگشت دهید و یا ما به تفاوت آن را برای شما پرداخت میکنیم.
در صورت سالم بودن محصول میتوانم آن را مرجوع کنم؟
همان گونه که گفتیم محصول فروخته شده پس گرفته میشود. اگر به هر دلیلی غیر از دلایل بالا قصد برگشت دادن محصول را داشته باشید، این کار امکان پذیر است.
نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که در صورتی که بخواهید محصول سالم را برگشت دهید هزینه ارسال بر عهده خود شماست. همچنین محصول نیز نباید مصرف شده باشد.
اگر به هر دلیل قصد برگشت محصول را داشتید از طریق پیامک یا تماس با شماره زیر در ارتباط باشید.
09176213198